De Stadsparkeren app functioneert niet op mijn telefoon?

Wanneer de app hapert of niet wil opstarten, volg dan het volgende stappenplan:

 

  • Heeft je telefoon een goede (internet) verbinding via 3G of 4G? Kijk bovenin het scherm of je genoeg streepjes hebt. Een 3G of 4G verbinding wordt aangeraden.
  • Heb je toegestaan dat de Stadsparkeren app GPS gebruikt? Om gebruik te maken van de app, raden wij je aan je gps-locatie door te geven. Op basis van gps wordt op de kaart automatisch een suggestie gegeven voor je parkeerlocatie, indien je dit hebt uitgezet, werken sommige functies van de app niet. Raadpleeg de handleiding van je telefoon hoe je voor een specifieke app, gps aan kunt zetten. De gps kan worden ingesteld onder 'instellingen' van je telefoon.
  • Beschik je over de laatste versie van de Stadsparkeren app? Via de App Store, Google Play of Windows Store kun je altijd de nieuwste versie van de Stadsparkeren app downloaden

 

Voldoe je aan alle bovenstaande punten maar fuctioneert de app niet naar behoren? Dan kunt je contact opnemen met Stadsparkeren via info@stadsparkeren.nl

 

Naast parkeren via de Stadsparkeren app kun je ook een parkeeractie starten en stoppen door te bellen naar 020 796 09 94 (lokaal tarief).

Of via sms, sms 'pm[spatie][zone][spatie][kenteken]' naar 4111 om je parkeeractie te starten (€0.27 p.o.b).
Het kenteken moet ingegeven worden zonder spaties/streepjes, dus bijvoorbeeld: 'pm zone AABB11'. Om de parkeeractie te stoppen stuur je simpelweg de 'Q' naar 4111 (€0.27 p.o.b). 

 

 

Terug naar overzicht